så jävla less

Jag är så trött på den idiot som kallar sig min far. Är jag grinig? Jamen VAD kan det bero på?! Kanske på det faktum att du kallar mig dum i huvudet ett stup i kvarten, kanske? KANSKE DET. Eller på det faktum att jag har storstädat köket och det uppmärksammas inte, men det faktum att jag slängde disktrasan uppmärksammas jäääävligt väl? Eller kanske, kanske det faktum att när jag kollar på film kommer du och tar tvn för du ska kolla på din jävla fittfotboll när du inte ens vet vilka lag som spelar?! Eller hahahha, kanske, men bara kanske, är jag grinig för att du medvetet får mig att känna mig som en jävla idiot och sen tycker att jag är fånig när jag gråter?
Dra åt helvete, gubbjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0