Som att andas

Den här helgen har sugit. Hårt. Tårar har sprutat, råttorna har gnagt och ilskan har varit svår att hantera.

MEN! Jag tänker skita i allt det nu. För imorgon drar vi till Hovet och träffar mr snyggsnygg och Kristen Stewart! Så jävla kul det ska bli. Synd bara att min man inte kunde vara där, men så är det väl när man är fluckvän till en kändis. Eller? Haha.
Jag vet att jag borde vara hyper nu, men som vanligt när jag borde det är jag hur lugn som helst.
Jag fönstershoppar Twilight-grejer just nu. (Ja, jag är nöööööörd!) Det är så otroligt mycket jag vill ha. Och på tal om ingenting vet jag vad Sanna ska få i födelsedagspresent. Jag tror att hon kommer gilla det..
Nu ska jag ladda ner lite musik, sen ska jag kolla på Inglorious Basterds! Återigen är den min besatthet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0