3

Kom precis hem från min man, han och jag firade 6 månader igår så vi tänkte fira stort=jag sov där. Vi hade kul, vi pratade massor, jag bölade (inga konstigheter), och vi drack, vad som nu kallas för after-sex-coke. Det är nice, höhö. Och frampå morgonen, sådär vid 5-halv 6, var vi helt speedade på cola och skräckfilm att vi inte kunde sluta garva. Haha, jag älskar honom!

Annars, mammsen fyller 42 år imorgon. Ojojoj, gammal tant. Jag måste köpa present till henne idag.
Och jag saknar min hjälte! Min superhjälte, min andra hälft, min räddare i nöden, anledningen till att jag lever! Ja, Towe. Det är inte långt tills hon kommer hem nu! Yaaaaay!

Kommentarer
Postat av: towe

Hahah aaw :D <3

Ler och långhals som din lilla padre kallade oss i sommras när vi skulle fiska xD hahahahha!!! Det var kul ;) Speciellt när vi "vann" tävlingen mot Martin, haha..

Love <3

2010-03-05 @ 19:07:49
Postat av: towe

fick du min sms?

2010-03-05 @ 19:17:06
Postat av: Anonym

haha, jo han har en massa fuffens för sig ;) hahahha vann och vann.. fast det räknas fast man fuskar! :D<3

2010-03-08 @ 21:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0