ggggreat

Tisdagen avklarad, nu är det nerförsbacke på veckan. *Gilla*
Skolan idag gick bättre än på länge, jag har faktiskt GJORT saker idag. Jag fick reda på att jag kan få vg i matte om jag anstränger mig de sista veckorna nu. Pretty sweet. I medicinsk grundkurs kan jag nog också knipa ett vg, bara jag lämnar in uppsatsen om matpjälkningen. Därför ägnar jag kvällen åt att plugga, plugga och åter plugga. Vi började med ett hälsoarbete idag på mgkn, jag blev nästan klar och den ska vara inlämnad den 14e. April, alltså.
Efter skolan hämtade jag ut mitt löshår, passar bra nu med tanke på att jag tog min sax som jag använder som nyckel till att klippa håret igår.. Det ser helt okej ut, men kort är det. Dock växer det rätt fort..

Jag har kommit på att jag inte har världens smartaste katt. Idag stod han utanför fönstret och rafsade på det, som han brukar göra när han vill in. Och dörren var öppen. Smart katt. Och inte nog med det, Lotta gick och visade att den var öppen, och han satt där som ett fån och glodde på henne. Efter sådär 5 minuter gick det upp för honom att han faktiskt kunde gå in. Ja, vad ska man säga? Sådan matte, sådan katt. Hahaha.


Ingen Towe ikväll dock, men det är kanske bäst eftersom jag har så mycket att göra.. Vi ska försöka plugga tillsammans imorgon, och eftersom hon läser matte c kan hon hjälpa mig med min matte a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0