Min superhjälte

Igår kom som sagt Towe över, vi bakade niggerballs, pratade och kollade på dating in the dark och dh. Underbart! Längtar redan till nästa tisdag, då en i ditd säger "han ser ut som en avdankad jävla matta". Hahaha I love it!
Jag fick choklad av Towe, hon vet verkligen vad jag älskar, haha. Jag ska gosa ner mig med den senare, jappjappjapp.
Jag skolkar lite idag, jag ska till debban och det skulle vara sjukt jobbigt att gå från skolan till stationen. Men imorgon smäller det, då ska jag till ox igen!
Jag läste ut Mörkrädd igår, kan säga att jag inte vågade släcka lampan.. Alltså, 4 av 5 möjliga på skräckskalan. Det är inte för inte att han kallas John Ajvides kronprins.. Jag grät tillochmed en skvätt. Inte för att jag var rädd dock, utan för att det var sorgligt. Hans katt dog.
Nej, nu ska jag borsta gaddarna. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0