SATÖRDEJ

Towe kom över igår, vi bakade rulltårta och jag testade hennes löshår. Hon fick inte tillbaka det förrän hon skulle gå hem. Jag älskar det! Jag såg ut som ett riktigt emo, jojo. Och på tal om emo, det står emo på matteblocken vi fick i skolan. När jag hörde det skrek jag "DÅ VILL JAG OCKSÅ HA ETT!" och det var förstås roligt, tyckte Linn. Ehh ja.. och senare på kvällen kom Alihandråååå över, vi kollade på Inget är heligt med Magnus Betnér och Towe somnade i soffan! Gullunge.
Idag blir det iallafall bio med mina classmates. Vi ska se Alice i underlandet, hoppas den är värd att se. Spelar egentligen ingen roll, jag kommer ha kul ändå.
Jag råkade beställa löshår igår förresten, hahahha! Jag behöver 800 spänn, och jag har.. 2,68 på kontot. Får försöka fixa att det blir min födelsedagspresent. Jag MÅSTE sluta beställa saker.
Nu ska jag se om vi har något ätbart i huset eller om jag får käka en gammal möglig ostbit till lunch. Det lutar åt det sistnämnda. Inte undra på att jag behöver terapi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0