AN-ledning

Den här dagen har sugit från början till slut. Hela dagen har varit totalt värdelös. Till och med min eftermiddagslur sög. Då är det illa.
Snart ska Caspian få sin maskmedicin, jag ser inte fram emot det. Sist hade jag nästan inga händer kvar och jag gissar på att det slutar lika illa den här gången. Kanske borde jag också ta en släng av hans medicin, med tanke på att han tungkysste mig när jag åt middag igår.. Nu ligger han utsträckt över hela bordet, helt ovetandes om vad som väntar. Stackarn.
Nu kom Towe. Vi ska kolla på desperata hemmafruar och Cougar town. Lite som är bra i alla fall. Jag har börjat läsa Skumtimmen av Johan Theorin, den verkar helt okej.
Towe berättade just att hon brukar klippa sin lugg varannan gång snelugg och varannan gång hellugg. Hon är kuuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0