Lasse

Just ni sitter jag med hårfärg i pallet, som ska sköljas ur om cirkus 5 minuter. Sen ska den andra in. Suck. Men jag har ändå inget annat för mig. Det enda jag måste göra ikväll är att fylla i hemuppgiften från gruppen, sen har jag mitt på det torra. Skulle ju iofs behöva byta lakan, men lite skit dör man inte av. Tvärtom. Det härdar. Höhö.
När jag köpte min hårfärg idag fick jag en mascara på köpet. Underbart, med tanke på att min har börjat ta slut och jag vill inte öppna min andra. Jag har nån konstig fixidé om att jag ska spara på saker så länge som möjligt.
Imorgonn, möte med Nickepicke och grupp. Träffa Towe, hon ska pierca mig i örat minsann!
Och nästa vecka kanske Mattias kommer hem till rotan, så då blir det väl att träffa honom. Sweet. Jag saknar honom, vi har inte träffats på snart ett år. Sen skolavslutningen i nian, tror jag.

  

Mina kökspojkar på barnens ö! Mattias och Jocke, hahah!


Kommentarer
Postat av: Susanna The Best!

Varför är du inte i skolan min llilla vänn?=) <3

2010-05-03 @ 15:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0