M to tha alin

Dagens citat: "Jag älskar barn, när jag ser ett barn blir jag jätteglad. Jag blir pirrig i hela kroppen, bah.. MMM!"

Nej, jag har inte gått och blivit pedofil. Jag bara fomulerar mig lite illa ibland.
Min dörr gick sönder imorse, så jag kom nästan inte iväg till DBT. Jag drog och slet i dörrfan, men det slutade med att jag lämnade den olåst. Den var olåst när jag kom hem också.
Gruppen var gruppen, mer eller mindre. Mötet med Niclas var nästan som på den gamla goda tiden, när jag kände mig peppad till att bättra mig. Awesome.
Igår kväll färgade jag håret, så nu ser jag inte ut som en avdankad liten fjortis längre.
Men jag är nyfiken som en lärka! Så det är en sak jag måste ta reda på. Åhåhå, you're in deep trouble miss. Jag ska veta, det bara är så.
Ikväll kommer Towe och köttar mitt öra. YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0