17 November, Onsdag

23:00
Haha jojo, då har man sett Harry Potter och.. dödsrelikerna? Ja, dödsrelikerna. Asbra, men min lilla favorit dör. SKIT. Jag har bunkrat upp med dåliga (asbra) skämt ifall Sannapanna skulle bli irriterad. Hade en kille bredvid mig som sa "Ligga?" till varenda människa som visade sig på duken. Kul? Nja, snarare irriterande. Det var kul de första 5 gångerna, sen blev det tråkigt.
Skolan idag gick.. bra. På ämneshanledningen jobbade jag faktiskt, någon gång måste man göra det också! Charlotta skrev en gullig sak om mig på fb men raderade det sen. Antar att hon skäms över att hon älskar mig, eftersom jag inte älskar henne tillbaka.
En sak jag tycker är hysteriskt roligt är att Charlotta beskrev mig med understående ord:

malin: kallar sig själv vanten från barndomen(smeknamn hennes mor gav henne), gillar samhällskunskap och brukar bråka med hennes familj om vem som är kortast (malin vinner nästan alltid, om inte hennes katter är med i bråket).

Mhm, och imorgon har jag en redovisning i engelska. Och jag ska bjuda alla på en överraskning och inte göra den alls! För jag vill verkligen inte stå där framme och rodna. Och stamma. Och gråta. Det vill jag verkligen inte.
Sen har jag matteprov, och även om det suger gör jag hellre det än redovisar. Tusen gånger om.
Men nu, nu jävlar ska jag göra varm o'boy (igår när jag gjorde det sa pappa: "O boy, va burrigt det är!". Han tyckte att han var jätterolig, men som vanligt hade han helt fel) och burra ner mig i soffan framför tvn.

Kommentarer
Postat av: du vet nog vem..kunglotta

hahaha nemen vanten vad kul att din blogg nu heter: kungvanten.blogg.se.. äntligen har du förjat acceptera vad du heter !



du fejsrejpa mig, det vet nog alla !



KRAM

2010-11-21 @ 02:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0