21 November, Söndag

17:20
MÖÖÖH. Har precis smällt i mig ett kilo köttfärslimpa och, hör och häpna, broccoli. Jag tycker INTE om broccoli. Jag förstår inte tjusningen med att äta småträd. Nej, det gör jag inte.
Mycket är skit idag (big surprise), så halv ska jag och Towe träffas. Sen hade jag planerat att tja, vad vet jag? Kolla på Inglorious basterds för andra gången den här helgen, sen lägga mig i sängen med tända ljus och läsa. Hur ska jag då kunna se något? Jag har en ljusslinga på min säng som lyser upp pretty good. Jag tänker på allt, jag.
Ikväll ska pappa tillreda årets första julskinka. Nej, nu ljög jag. De bunkrade upp sig på julskinka förra året så vi åt det ända till februari. Men det ska ändå bli spännande, för pappa lyckas på nåt sätt få den att aldrig smaka likadant två gånger i rad.
Hm, vad mer? Jag följde med pappa och Lina till väsby idag. Det skulle jag inte ha gjort, för nu är jag olycklig över att jag är fattig. Men jag märkte att NOW säljer Alchemy-kläder. Det gjorde min dag, tills jag insåg att det är billigare att beställa. När pappa får sin lön, då jävlar! Då ska jag fjäska som jag aldrig fjäskat förr. Det kommer bli svårt, men jag har börjat redan nu, och jag började STORT. Jag skrattade åt hans skämt, och vem som helst vet att det inte är något man kan göra utan att ens självrespekt får sig en törn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0