22 November, Måndag

20:55
Trött som ett djur, ska snart washa av mig sminket och hoppa i bingen. Jag lär ju somna på direkten.
En sak som hände i helgen, som jag inte tror att jag skrivit om, var att jag sov på nåt jävla sätt så jag vrickade handen. Jag har fortfarande ont, vilket får mig att tro att det kanske är en stukning. Eller aids. HUGH.
Och igår, efter promenaden (som hade sina vägar runt hela Rotebro, till Gröndal och Gillbo, där vi kikade in genom fönstrena och garvade åt alla härliga gamla minnen. Som när Erika hoppade in med huvudet först i betongtrappan, hahahahah) med Towe aka Rotan, skulle jag göra lite varm O'boy till mig själv. Och vad gör jag då? Jo, det ska jag tala om. Jag brände mig på muggjäveln. Halva fingret är utan hud, och självklart är det ringfingret också. Det har inte åkt på tillräckligt med stryk, det är inte tillräckligt fult att det lutar 90 grader åt ena hållet, NEJ DET SKA VARA BRÄNNSKADAT OCKSÅ! Jag kommer aldrig få på en ring på det fingret. Men nu går jag händelserna i förväg. Först måste jag hitta någon som är villig att leva resten av sitt liv med mig. Och som MÅNGA har påpekat; det kommer inte bli lätt. Vilket egentligen är ganska elakt sagt och något jag bör ta illa upp av.. men jag förstår vad de menar.
Jag börjar faktiskt att tro att Gud sitter där uppe i himlen och funderar ut sätt att jävlas med mig på. Säkert sitter han och Petrus där bland molnen och skrattar rått åt min olycka, och ropar ut "BAZINGA!" mellan skrattsalvorna. Det är vad jag tror.

21:11




Jag ÄLSKAR Wilma. Världens roligaste hund!
Bild snodd av Towe aka Rotan (hahahhahha), vilket för övrigt påminner mig om att jag ska smyga hem till henne och låna hennes scanner i helgen. För hon har tydligen en sån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0