28 November, Söndag

18:30
Jag har haft så fullt upp att jag helt glömt bort er, mina kära blogläsare. Så jag tänkte inleda med en liten hälsning till er: Hej Towe och Linn! Hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket under helgen.
Haha, nej fyfan vad jag är tråkig.
Ja, helgen.. fin helg, mycket snö och skrikande barn precis utanför huset. Och en Uffe som går runt och muttrar att det är kallt och Jenny som säger att hon ska döda ungjävlarna. Precis som det ska vara, med andra ord. I fredags såg vi idol, Olle sjöng Fix you och jag fick gåshud över hela kroppen. Kände mig lite töntig då, men ack så vacker han är! I alla fall, Jennys kompis Elin var där och hon sa, jag citerar: "Jag tänkte köpa en hamster till min lillebror. Den såg så ensam och ful ut, men han fyller inte år förrän den 10e december och jag vill inte ha en hamster i mitt rum tills dess. Och sen måste man ju köpa buren också! Jag trodde man kunde ha den i en skål med lite sånt där papper i botten."
Sen ringde Susanna mig, men vad hon sa kommer i ett helt eget inlägg för det är AWESOME.

Kommentarer
Postat av: Bambi

Haha, men malin då, jag läser ju också din blogg :D

2010-11-29 @ 00:27:04
Postat av: Susanna

Hey! Jag läser faktiskt ocksååå :o

2010-11-29 @ 21:45:54
Postat av: Linn

Lite bättre, lite finare! de är Linn vi snackar om halllåååååååååååååååååååååååååååååååå?! :)

2010-12-05 @ 01:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0