30 November, Tisdag

21:53
Kom precis ut från en 40-minutersdusch. Det var extremt skönt, även fast jag har russinhud på fingrarna. De vecklar nog ut sig lagom till imorgon bitti, skulle jag tro. Jag släckte lampan och tände lite vaniljljus, galet mysigt. Förvisso såg jag inte speciellt mycket, men det var ju bara dubbelt så bra eftersom i det lilla ljus som fanns kände jag mig grymt snygg. Till och med butt naked.
Men sen kommer man ju till "gå-ut-ur-duschen-och-frysa-arslet-av-sig"-scenariot. Alla har vi varit där, alla har vi hållt oss kvar i duschen 10 minuter extra bara för att slippa konfrontera det. Jag har löst det problemet. Det är så självklart att jag är lite förundrad över att jag inte kom på det tidigare. Jag slängde helt enkelt bara in handdukarna i torktumlaren, och vips! Varmt och skönt hela vägen till påklädningen. Ett geni, som sagt.
Och imorgon är det skola, ja. Jag gick inte idag för jag skulle till DBT (14:30..) men sen smsade Niclas att han vabbade, och jag funderade seriöst på att faktiskt dra till skolan men så kände jag på min panna och den var lite varm. Så jag blev hemma. Och det var Lotta också, så vi satt hela eftermiddagen och fikade och kollade på Criminal Minds. Hela tiden sa vi "Ett avsnitt till, men bara ett." Det blev inte så, det blev 4 avsnitt.
Pappa sa just att det enda som är större än honom är universum. Och folk säger att jag är självgod (när jag egentligen bara är självmedveten, som jag brukar påpeka). HAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0