3 November, Onsdag

20:20
Igår blev jag, ännu en gång, attackerad av en spindel. Jag satt lugnt och stilla i mitt rum och kollade på tv när jag ser något mörkt i ögonvrån. Tittade dit, och höll på att få ett slaganfall. Blev helt paralyserad i en halv minut, fick sedan fart och slog rent impulsivt ihjäl den med det närmaste jag fick tag på, vilket råkade vara en sax. Det är inte lätt att slå ihjäl en spindel med en sax. Den bara tappade sina ben och sprang mot mig. Och det var då, mina kära vänner, det var då jag fick in dödsstöten. Ni anar inte vilken adrenalinkick det var. Efteråt fick jag en ångestattack, men jag överlevde i alla fall och det är tack vare min otroliga överlevnadsinstinkt. Jag skojar inte när jag säger att den jäveln var lika stor som min knytnäve. Lite skojar jag. Men inte mycket.
Hugh, nu ska jag skaka av mig alla otäcka minnen och fokusera på det som komma skall. Jackass 3D med Casandra, borde börja röra på mig om en timme. Innan det ska jag hinna proppa i mig någon liten mumsbit, annars kommer min mage höras över hela nejden. Eller i det här fallet; biosalongen. Det räcker med hulkningarna som säkert kommer uppstå, om jag känner mina galna pojkar rätt. Nu är det så att jag inte känner dem alls, men jag är ett troget fan och det räcker.
Det var någonting mer jag tänkte att jag skulle dela med mig av, men det har jag helt glömt bort så jag säger tjottahejti så länge!

Goddammit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0