1 oktober, fredag

20:25
Jag har försökt göra om designen lite, men som vanligt har jag ingen jävla aning om vad jag håller på med. Jag lyckades switcha bakgrund i alla fall, tror jag. Jag får höra lite med Jennypenny imorgon, för jag är helt lost.
Nu är det idol, men jag orkar verkligen inte pallra mig hela vägen till vardagsrummet.. Inte konstigt att trosorna skär in i stjärten.
Min tröja kom i alla fall igår. Den är så mysig att jag vill krypa ihop i den och dö. Jag ser dock ut som en tjockis, men det ska tydligen vara modernt, vilket jag måste säga är väldigt mycket till min fördel. Men jag skall försöka få arslet ur vagnen imorgon och swunga runt mig lite på min (Uffes) abcircle pro. Den här gången satsar jag på att inte swunga så mycket att jag flyger av.
Jag sov med ryssmössan på mig inatt. JA, det var längesen. Och nu förstår jag varför. Den hjälper inte alls håret att vara platt, tvärtom. Men skön är den. Jag låg och värmde ögonen ett tag, sen började jag svettas. Om ögonen! Jag säger det jag, den som aldrig har gjort det borde testa. Det är nästan en utomjordisk upplevelse.
Lina följde med mig till Sollentuna idag, men jag hittade inte ett skit. Då är frågan; är det jag som är kräsen eller är det allt annat som är fult? Det tåls att tänka på. Eller inte, om man har ett liv.

20:28
Men eftersom jag lever i avsaknaden om ett, ska jag grubbla på det hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0