11 oktober, måndag

22:13
"SAAAAAAACRE BLEU. MEEEEEEEEEEEEEERDEEE" sitter jag inte alls och sjunger i Stilla natt-melodin. Nej, vem försöker jag lura? Det gör jag visst. Av en anledning också. Hur i Jesus rutiga klänning med matchande vattenkanna blev mitt hår grått?! Jag vet precis hur. Jag glömde skölja ur all hårfärg innan jag blötte ner det blonda. Och voilá! Cruella De Ville var det här, ja! Nej, inte ens det. Jag är De Villes fula tvillingsyster, Fuella De Ful.
Pappa frågade just ifall jag var en ghostbuster. Nu har det tamigfan brunnit. Sen stod han och sa "är det ditt kort som ligger här, ja? Ditt csn-kort, är det ditt det? Massa bra rabatter på det här kortet, ja visst är det det?" med vad han nog ansåg var göteborska (men som inte var det).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0