15 oktober, fredag

22:58
Jag vet inte, jag. Ibland känns det bra, riktigt bra tillochmed, men ibland vill jag bara nita någon dum jävel. Jag är riktigt borderline nuförtiden, det gillar jag inte. Det känns så gjort, och jag är så less på skiten. Det enda plusset är att jag kan vara en riktig subba mot folk och inte må dåligt för det.
Idag är en bra dag, mycket kan bero på att Uffe är så jäkla rolig att jag pissar på mig. Men mängden socker jag fått i mig idag kan också vara en faktor. Det är nog där hyperaktiviteten kommer ifrån.
Mitt finger, som jag cuttade av för ett par dagar sen, gör ont och jag har ingen kraft i hela handen. Pappa OCH mamma bara garvade åt mig när de såg det och sa att det bara var en liten skråma. Jo visst, jag var nära på att behöva amputera skiten. Verkligen jättesnällt att håna en krympling. Inte det minsta, är min åsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0