2 oktober, lördag

00:30
Ja jävlar sörru, vilket jävla väder! Fucking minusgrader, jagvilldö.com/helstskanågonskjutamig.
Vad har jag gjort idag då? Inte mycket, är svaret på den frågan. Varit på stinsen och bränt lite stålar, gissat reklamer med Uffe och Jenny, kollat på Ghost ship.. Lite allt möjligt, helt enkelt. Igår när vi gissade reklamer så dök det upp en "färgad människa" i tv-rutan, varpå mamma skriker "NEGER!". Oj rackarns, vad jag skrattade. För det finns nog ingen som gör reklam för att de säljer negrer. Inte i sverige, i alla fall. Möjligtvis i Amsterdam. Fråga mig inte varför jag tror det, för det vet jag inte.
Nu skall jag bege mig till min tron (säng) och sova med en ärta i baken! Adjöss, mina små sviskon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0