26 oktober, tisdag

20:20
Idag körde jag en torsdag. Med andra ord; 14:40-17:00. Jag missade bara idrotten, och om vi ska vara ärliga hade jag ändå inte varit med även om jag var i skolan.
MMMUMBA. På matten hade vi en lärare från sommarskolan, som jag då för övrigt tyckte var söt, och Nathalie mobbade mig så mycket för det att min höft hoppade ur led. Fråga mig inte hur, för är det någon som inte vet det är det jag.
För övrigt märkte jag idag att mina ärr nästan inte syns alls längre. Inte mycket i alla fall. Tycker jag, men eftersom folk fortfarande kollar konstigt så antar jag att jag har fel.
Och här sitter jag och undrar hur man säger: "och nu är väl tvätten klar" på göteborska. Säger man "nu är la tvätten klar" eller "nu är tvätten la klar"? Tåls att tänka på. Jag måste fråga någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0