31 oktober, söndag

21:47
Just nu lyssnar jag på Creed - Lullaby, grymt bra låt. Den spelar alltid i mitt huvud när jag ska sova, med eller utan hörlurar.
Helgen har varit gryy-hyyyym. I fredags var jag och min darling på SAW 3D, och precis innan filmen började frågade vi oss vad fan vi gjorde där. Vi satt och gömde oss bakom varandra mestadels av filmen, och vid ett tillfälle hulkade jag högt för det var så jävla vidrigt. Det var kul, för jag brukar inte påverkas särkillt mycket. Innan filmen började kollade vi inne på bikbok och jag fick med mig två tröjor (jag ville ha en grå, men Susanna förbjöd mig så.. det blev en rosa/vit, och en gul/rosa/grå. Med andra ord är det tänkt att jag ska se ut som en jäkla regnbåge.)
Vi hyrde film igår, Bounty hunter (jag älskarälskarÄLSKAR Gerard Butler. En dag ska vi gifta oss, sanna mina ord) och Shutter island, men den ville ingen kolla på och eftersom jag tydligen är en jävla chicken gick jag och la mig.
Och nu sitter jag här och undrar över en sak.. Har alla killar blivit lite snyggare eller är det jag som har blivit desperat? Gud, jag hoppas på alternativ 1..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0