7 oktober, torsdag

12:26
Jag pluggade inte det minsta igår, men desto mer idag. Jag har nästan gjort klart svenskan, men jag oroar mig lite för att jag inte hinner med engelskan. (Hinner med = inte orkar för det är så förbannat jävla tråkigt)
Slängde nyss in en pirog i micron, i syfte att få i mig lite näring (hahahhahahah) innan skolan börjar. Nu finns det tydligen Billys pannkakor också. Jag är helt mållös. Och i helgen ska jag äta pannkakor med ketchup.
Jag har så jävla mycket att stå i ("jag ska köpa en tolva i helgen..")

19:45
Nu har jag suttit och pluggat hela kvällen, närmare bestämt en halvtimme. Fått rätt mycket gjort, även om jag undviker matten. Svenskan och engelskan ligger jag i fas med. I matten egentligen också, men då är det min fas. Och min fas är lite trög.
I skrivande stund har jag dock ett dilemma: Plugga eller färga håret? Plugga eller färga håret? Det är ett tufft beslut.

Kommentarer
Postat av: jenny

vad tusan är en tolva?

2010-10-07 @ 15:23:30
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/
Postat av: casandra

hahahahahahhahah =D<3<3<3



har för övrigt ätit och utvärderat billys pannkaka. Till min stora förvåning var förtidsfavoriten choklad, helt klart äckligast och näst intill oätlig. Jordgubb och äpple var båda ätliga, men min vinnare måste ändå bli ..... DUNDUNDUNDUUUUUUUN äpple!

2010-10-07 @ 16:39:24
Postat av: Malin

Casandra: Haha okej, då vet jag. Jag har hallon tror jag, så imorgon får jag se hur den smakar. Får se till att smaka äpple också, hahah!



Jenny: Jadu, jag vet inte riktigt. Något som brats köper, skulle jag tippa på. :)

2010-10-07 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0