9 oktober, lördag

23:06
Jajävlar sörru! Nu är min utväxt inte mörk längre, nu är den ORANGE. Extremt attraktivt, måste jag få tillägga. Ser lite ut som en sån där ginger. Cartman skulle dödat mig om han såg det.. Tur då att han är en tecknad figur.
Dagen har spenderats så att jag hängde med pappa till Mekonomen. Inte för att jag är hemskt intresserad av bildelar, utan för att många snyggingar är det. HOHO, vilken snygging som stod i kassan! Det var lite synd då att de hade fina reflexer precis där, och jag var för upptagen att kolla på dem för att ens se åt människan.
Sen drog vi till loppisen i Rotsunda, för vi var uttråkade. Vi tog en korv i solen, hur nice som helst.
Pappa och Lotta drog och käkade hos någon, varpå jag lämnades åt mitt öde. Tydligen hade jag sagt att jag skulle laga mat själv. Jag lagade aldrig någon mat, jag åt godis till middag. Pappa skakade bara på huvudet när han kom hem.

"Taking a dump and saying to yourself: "Man, what the hell have you been eating?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0