11 september, lördag

15:38
Imorse väcktes jag av att en viss blådåre (pappa) stod och skrek åt mig att gå upp. Jag vaknade, men kunde varken röra mig eller säga någonting. Om jag blev rädd? Ja. Det värsta var att jag verkligen försökte vända på mig, men min kropp ville inte lyda. Jag kollade upp det, och det kallas tydligen för sömnparalysering. Är ganska vanligt också, och det är ju skönt att det finns fler än jag som vaknar med dödsångest.
Igår däremot, då vaknade jag av att en annan blådåre, Towe den här gången, stod och bankade på mitt sovrumsfönster. Hon hade tråkigt så hon hade bestämt sig för att trakassera mig. Efter någon timme drog hon till dbt, sen kom hon tillbaka på kvällen. Vi låg i soffan och åt chips framför Juno. Sen tyckte jag att det skulle vara roligt att skrämma henne, så jag lurpassade på henne när hon kom ut från vardagsrummet, och när jag låg och vred mig av skratt över Towes min fick jag en spark på benet. Hon är läskigt våldsam ibland.
Jag fick dessutom träffa Linas pojkvän igår. Han hade en lustig mössa som han påstod var jättesnygg, men jag är beredd att hävda motsatsen.

15:41
Towes familj ska ha fiskparty idag. Kanske blir så att jag våldgästar festen. Vi får se vad som är på tv.

00:39
Jag våldgästade inte Towes fiskparty, för Lina och Becca hyrde The last song så vi kollade på den istället. När tårarna började rinna gjorde jag allt för att inte de skulle märka att jag lipade, men när jag vände på huvudet märkte jag att Becca låg och snorade på min axel och Lina såg ut som en tvättbjörn. Alla hade vi haft samma tanke, haha.
Jag fick dock ett sms av Towe. "Det går undan! Satte nyss eld på en servett" stod det. Ja, är det någon som klarar det är det hon. Jag hoppas att någon var rolig nog att ta fram kameran, för det är definitivt något jag vill se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0