15 september, onsdag

21:59
Jag drog till Towe och pluggade, men det kändes lite som att det var slöseri med ork att ta med matteböckerna eftersom jag ändå inte fattar ett jota. Men jag fick engelskan gjord i alla fall, alltid något.
Nu luktar jag hund, eftersom Towes hundar av någon anledning älskar mig. Speciellt Killen (men jag älskar inte honom. Jag kommer alltför väl ihåg incidenten när han fällde mig, och det gör Towe också, vilket gör att jag aldrig får glömma det). Killen låg i alla fall i sängen och tvättade sig, när Towe sa till honom att sluta.
"Han får väl tvätta tassen?" sa jag då.
"Inte i min säng." sa Towe "Det är en allmän plats."
Lite garv från min sida, sen "Det där lät lite fel."
"Ja, jag märkte det. Det är en privat egendom, menade jag."
Jag tyckte att det var väldigt roligt.
När jag kom hem frågade pappa vart jag varit, och jag trodde att han skulle hoppa upp ur fåtöljen och dansa tango, så glad blev han. Sen frågade han om jag började få nån huns om matten, varpå jag svarade "Ja, jag har en huns om att jag inte vet vad jag håller på med."
"Det är ju i alla fall något." sa han då.
Mamma har tagit körkort, awesome! Jag tror att jag ska tigga skjuts till skolan imorgon, bara för att jag kan.
Nu ska jag kolla på Criminal minds hela natten. Jag kan det, för jag börjar 14:40 imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0