2 september, torsdag

19:03
Helokej dag idag, i överlag ganska kanon. Några saker (som att jag fick äta nudlar till middag och spillde ALLT på brallorna) var mindre bra, men man kan inte få allt här i livet. Inte ens en ynka iPhone kan man få, så varför ska man då få ha rena byxor?
Nej, jag kan tydligen inte ens få leva utan att bli konstant nervärderad och misshandlad. Lotta kastade en juiceförpackning på mig för en stund sen, för att jag sa att den inte fick plats i papperskorgen men sen gick för att hämta den för att slänga den där ute. Då fick jag den på mig istället. Och sen blev hon sur för jag kallade henne idiot. Då skulle hon bara veta vad jag ville säga. Jävla horäckelalkiskärring är milt, om man säger så.
Jag får helt enkelt inte må bra. Jag ska kasta en tomat på henne och säga "jaha, jag trodde vi kastade saker på varandra i det här huset, eller är det bara du som är tillåten att göra det?" när hon blir sur. Då ska jag peka mot hallen och säga "där är dörren. UT."
Jag HATAR henne.

Kommentarer
Postat av: jenny

döda särringen! du vet att våran mor blir väldigt upprörd när hon ser att dom är dumma mot dig. hjärtat, dags att ta tag i skiten tror jag..

btw, jag har lagt upp bilder på vad jag köpt, fu hade feeel ;) älskar dig

2010-09-03 @ 07:49:53
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0