26 september, söndag

23:43
Söndag, men ingen söndagsångest för det. Det beror helt och hållet på att jag inte har någon skola förrän på onsdag. I juuust love it!
Idag hängde jag med Towebowe. Vi skulle mötas på parkeringen, men hon var sen så jag gömde mig bakom en bil och skrämde henne. Och ja, hon slog mig. Sen gick vi till coop för vi ville ha glass, men den glassen jag ville ha fanns inte så jag köpte apelsinjuice och kattgodis istället. (Vilket var en dum idé, för när jag gav det till Caspis bet han nästan av mig fingret.)
Sen vandrade vi hemåt, gjorde iordning lite smörstekta kantareller, som Towe närapå förstörde för hon kan inte hantera ett simpelt saltkar. Efter det körde vi lite armbrytning, och Totts hävdade att jag är en klenis, men det vet vi alla att det inte finns ens ett gram sanning i det påståendet.
På vägen hem från el coopio puttade hon in mig i en buske, jag hämnades med att putta in henne i ett staket när jag följde med henne en bit hem. Den som skrattar bäst skrattar högst, som jag brukar säga.
Nu skall jag mysa lite med min kissekatt, som ligger och sover på köksbordet. Jag ska väcka honom med godis, då blir han nog glad. Men jag tänker lägga det på en sked, jag lär av mina misstag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0