5 september, söndag

22:16
"Jag är ett mattesnille, jag är ett mattesnille, jag är ett jävla fucking mattesnille" går jag runt och sjunger, i "jag är en gummibjörn"-melodin. Det måste sjungas så, annars betyder det inte samma sak. Markus säger att det inte går med vokalerna, men man får vara lite kreativ.
Jag lyckades lösa över 7 tal utan ett enda fel, i sträck. Därför sjunger jag.
Mina småkusiner träffade Darin idag. Lilla Albin grät, sa mamma. Gullunge då.
Jag har 140 kronor som jag måste sätta sprätt på. Jag mår dåligt av att ha pengar på mig, så imorgon efter dbt måste jag in på någon affär och köpa något riktigt onödigt.

Kommentarer
Postat av: towe

du kan få köpa en kajal åt mig!! :D :D

2010-09-06 @ 19:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0