9 september, torsdag

13:16
En halvtimme tills jag måste gå till tåget.. mörsigt. Gick upp 11 för att hinna, men vad jag inte tänkte på var att det tar en kvart för mig att göra mig i ordning.
Jag har ont i naglarna eftersom mina egna naglar var så sköra att det gjorde ont. Jag rev av dom och nu gör det ännu ondare. Great.
Slutar 17 idag, sen hem. Ska väl försöka få i mig middag eftersom pappa blir helt galen när jag inte äter. Sen vill jag träffa Towe, så jag ska försöka få henne att pallra sig hit, eller så pallrar jag mig till henne.
Annars, min hosta är tillbaka. Jag är väl ungefär lika lycklig som en ihjältrampad tvestjärt över det..
Nu ska jag dra i mig en snabb frulle, sen borsta pliggsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0