18 Augusti, Torsdag

17:29
Länge sen jag uppdaterade, as usual. Ingenting har hänt sen sist, har behövt rannsaka mig själv lite och fundera på saker jag vill och inte vill. Kommit fram till en hel del, men inget jag har lyckats praktisera i verkligheten än. Det kanske kommer, vem vet?
Skolan börjar på måndag, ångesten kom för 2 veckor sen. Det känns sjukt att min frihet är slut snart, jag trodde att jag hade all tid i världen men jag kanske hade fel, I guess. Känns lite som att jag vandrar mot min avrättning (hello dramaqueen!)
Lite mer än en vecka tills Jesper åker. 3 veckor utan honom kommer definitivt kännas som en avrättning. Jag har en plan över hur jag ska klara mig dock. Fokusera på skolan och komma igång med träningen igen. Ingen slapptid, för det är då jag börjar tänka. Och som en viss liten pärla sa en gång för länge sen; "du mår dåligt för att du tänker för mycket". Vilket är väldigt sant, så inget tänkande, inget bara vaande, och inga jävla romantiska filmer. Då kan jag nog klara mig.
....

Kommentarer
Postat av: maja

Yay, äntligen uppdatering! Hoppas det går bra med skolan,

ska försöka fixa så att jag också ska börja skolan snart, kan man bli knäppare? Haha

2011-08-18 @ 18:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0