13 Februari, Söndag

21:21
Galen ångest. Över ni-vet-vad. Jag nämner det icke vid namn, men det börjar på P. Och slutar på aktiken. Hugh..
Helgen har varit nice. Najs, till och med. Jag drog ju som sagt (skrivet?) till Jesper i fredags, kom hem idag. Det är vad jag kallar.. öhh, bra. Japp. Vi degade mest framför tvn hela helgen, men igår orkade vi pallra oss ner till ICA för att köpa jäst och sen bakade vi bullar. Mumsmums. Dock glömde vi bort dem när de jäste, så lite överjästa kanske de blev, men Ylva kirrar't. Sen laddade Jeppe ner Tarzan för jag ville se den, och medan jag satt och kollade på den ritade han. Sen ritade han i ps och jag kollade på. Sen.. somnade jag. Och när jag vaknade idag sa Jesper, förvånat kanske jag ska lägga till för den rätta effekten: "Du har inte snarkat ALLS inatt!".
Nu är jag hemma igen och Lina säger att hon ska måla mig i paint, vilket jag tycker verkar dumt eftersom jag ser ut som hej kom och hjälp mig, men det är väl upp till henne.
Imorgon börjar jag 15:30 och slutar 22. Segtsomfan.se/fuckoffanddie/dinfulahora. Ledig tisdag, då ska jag dra nånstans och leta present till Towe. Om hon skickar en önskelista, vill säga. Vilket hon inte lär, så jag får improvisera. Ett presentkort på biltema kanske vore nåt? Hojta till om det låter bra, Towe!

Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Ett stort fett öhh på den. Men, som jag sagt förut, att gifta mig, skaffa en miljon knoddar, en villa och volvo. Att vara lycklig, helt enkelt. Ett heltidsjobb på Coop, en man som får mig att skratta så jag kiknar, ungar som gnäller.. Jag vill ha min mammas liv, helt enkelt.

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.
Att få vakna av väckarklockan imorgon och behöva gå upp till skolan. Ja, du läste rätt. Jag vill till skolan. Gud välsigne Arlandagymnasiet! Vikingavägen 2, always in my heart. Eller nåt. I wanna go back, back to school again!



Langar en bild på rektorn himself. Fyfan va jag är rolig.


22:02




Att bära sin bror. En gammal klassiker som fortfarande går rakt in i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Susanna

Jag vill bara säga att jag är jätte glad att det går bra för dig och Jesper, (även om jag lider med honom ang dina snarkningar;) du förtjänar att ha det bra älsklingen!<3

2011-02-14 @ 11:46:09
Postat av: jenny

jag håller med sannapanna, men jag tar det till en annan nivå; du låter som en jävla elefant när du sover, hur kan jesper sova bredvid dig? ;)

2011-02-14 @ 22:06:09
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0