21 Februari, Måndag

12:49
Jahapp. Hemma igen. Ingen praktik för lilla mig, för min lärare har inte hittat någon ny. Med lite tur dröjer det hela veckan, höhö. Det lär bli på ett ålderdomshem i alla fall, bättre än så blir det knappast. 3 veckor. Det grejer jag.
Nu har jag ingenting att göra. Vad jag borde göra är antingen a) städa mitt rum eftersom det ligger jord över hela golvet, eller b) plugga.
Jag vill inte göra något av det ovan nämnda, så jag tänker slänga in en rulle i dvdn. Och det där lät inte riktigt klokt, eller rimligt heller för den delen. Men jag kan inte låta bli att inte bry mig. HÖHÖ.
För övrigt har jag påbörjat operation välvårdat hår. Det går ganska bra, det har börjat blänka sådär som det gör i schampo-reklamer. Till och med när det är torrt. Inte lika överdrivet som i Frank Provost, men typ som i en reklam för Rustas egna schampo. Jag kan tänka mig att det skulle se ut ungefär som mitt hår ser ut nu.
På onsdag fyller Towe (som man kan kalla för Ove, för dom är ungefär lika jobbiga) 18 år, och då är det bara 1 månad och 3 dagar kvar tills jag blir 18. Och förlorar min ungdom. Herrejesus..
Nej, nu jävlar ska jag se Solsidan. Eller Prison Break. Adios.

20:09
Det blev att jag slängde mig i soffan och fortsatte läsa Marilyn Mansons självbiografi. Herregud, säger jag bara. Den människan vet verkligen hur man chockar folk. Men han har tydligen inte opererat bort revbenen för att kunna go down on himself. Och inte heller har han dödat en kyckling på scen. Då är då frågan; vad fan har han gjort egentligen? Inga rykten verkar stämma. Men, om man ska tro honom själv, vilket jag för övrigt gör, är han värsta casanovan.
Pappa kom hem runt 5, och då hade jag gått utan cigg i.. väldigt många timmar. Lite irritation måste jag medge att jag kände, men inte så farligt. Förutom när jag skulle dammsuga och råkade köra över min plattång med dammsugaren och dammsugarhelvetet inte ville följa efter mig.. Då var det inte långt ifrån att jag sparkade på fanskapet. Eller när jag satt på toa och märkte att tampongerna var slut och sen sprang runt i hela huset på jakt efter en. Inte förrän flera timmar senare kom jag på att jag hade en i en sko i min garderob. Vad den nu gjorde där vet jag inte, men snacka om elefantminne.
Vi drog i alla fall till Farmor och lämnade en tårta som hon skulle bjuda personalen på, och farmor sa i vanlig ordning att jag var så söt att man skulle kunna äta upp mig. Det kan jag verkligen hålla med om. "Du är söt som en karamell!" sa hon, för att vara exakt.
I bilen på vägen hem pratade pappa och Lotta om när pappa ramlade en gång för länge sen och slog ut alla tänder, och pappa sa "Jag kommer inte ihåg ett enda dugg." och jag, som tjuvlyssnat lite, sa "ungefär som en vanlig helg då, med andra ord." OJOJOJ, va ägd han blev. Det vägrar han i och för sig att erkänna, men jag kommer alltid veta. NANANANANA!
Och när vi kom hem och slog på tv gav pappa mig den finaste komplimangen jag fått i hela mitt liv. Han sa att jag var precis lika cool som Jake i Two and a half men. Det värmde.

Dag 12 - En bild på ett ställe jag har varit på.


El land de Turks.

Dag 13 - Mitt drömbröllop.
Tjaa.. allt jag egentligen har tänkt på angående mitt bröllop är att jag vill gifta mig med någon jag är helt säker på. En mörkhårig snygging (Gerard Butler eller Richard Olsson, någon av dem blir det!). Ett litet sommarbröllop med mina närmsta. Det är allt jag vet just nu.

Kommentarer
Postat av: Towe

hhahahaha jag är INTE som OVE!!!

2011-02-21 @ 15:25:51
Postat av: Susanna

Hm, kanske är dags att man börjar kolla på en 18 present till dig ditt flickebarn då, men jag har ju en månad på mig, kanske ett par röda strumpor...

2011-02-21 @ 18:21:07
Postat av: towe

höm höm hömm.... tror allt att du har glömt en viss person här!! ;)

2011-02-21 @ 18:56:28
Postat av: Malin herself

Towe, du är visst som Ove. Lite jobbigare, till och med.

Susanna, ett par röda strumpor låter kanon! Jag vet dock inte var du fick det ifrån, haha! ;) <3

2011-02-21 @ 20:09:17
Postat av: Susanna

Jag antar att towe tilltalar mig, så jag undrar om vad jag påståss glömt? Är det någon annan som fyller år eller? ;)

Jag mindes i somras, när du gick med röda rosa vita randiga strumpor i dina ballerina skor, så söt... jag tror dock röda passar bättre ;)

2011-02-21 @ 21:19:29
Postat av: Susanna

Åhh att inte jag jobbade idag, hoppas det finns tårta kvar till mig imorgon, samt att den snälla tantaluttan är kvar när jag kommer så man får säga farväl

2011-02-21 @ 21:22:25
Postat av: towe

det kan du skriva upp att det är!! du har en dag på dig att köpa min present lilla vän :D

2011-02-22 @ 08:02:51
Postat av: jenny

richard olsson!?

2011-02-22 @ 12:30:06
URL: http://livetenligtjenny.blogg.se/
Postat av: Susanna

Jasså det har ja! Ja men om jag köper ett storpack med röda strumpor så kanske du och malin kan dela?...



Ps. Jag fick smacka farmor Harriets tårta idag. Riktigt mumsigt! :)

2011-02-22 @ 22:16:07
Postat av: towe

Hahah det låter bra det :D

2011-02-23 @ 06:38:47
Postat av: Susanna

Fick du några röda strumpor igår towisen? :D

Smaka menade jag självklart i tidigare inlägg :))

2011-02-24 @ 12:26:41
Postat av: towe

jag ska ju få dom från dig?? =O

2011-02-25 @ 07:59:08
Postat av: Susanna

Ja? Men tror du tandfen lämnar över pengarna personligen? Tror du att gud 'personligen' kommer ned och straffar dig när du syndar? Tror du att Kossor äter grus? Tror du att riktiga tomten lämnar över packeten? Nej är svaret.

Jag har ju självklart någon som gör det åt mig! :)

2011-02-25 @ 18:00:58
Postat av: towe

FYLLESNACK!

2011-02-25 @ 23:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0