23 Februari, Onsdag

06:36
Idag säger vi GRATTIS FÖR I HELVETE till Towe som fyller 18 barre!




15:42
Hemma från dag 2 på den nya praktiken. Som är AWESOME. Med stora bokstäver och allt. Inte nog med att det är hur fräscht som helst (eller det faktum att det tog mig ett bra tag att lista ut hur fräscht stavas. Och jag var tvungen att googla det), min handledare är en av de skönaste personerna jag träffat i mitt liv och patienterna, eller brukarna som vi säker i branschen, är hur coola som helst. Jag önskar att jag hade hamnat där från början, för 3 veckor känns plötsligt väldigt lite. Haha.
Igår började jag 4, så innan följde jag med Towe till Stinsen för hon skulle klippa sig och jag passade på att köpa hennes present. Passade även på att spana in förberedelserna för bokrean, vilket påminner mig om att jag ska handla lite på cdon, och jag tror minsann att en tröja följde med hem också. Och en hårinpackning. Och nu har jag 18 kronor kvar på kontot. Det känns bra. Verkligen. Bazinga, det gör det inte alls.
Ikväll ska vi åka iväg och köpa ett nytt badrum. Eller ja, delar till ett nytt i alla fall. Vilket vi har hemma, för vi köpte det för 4-5 år sen, men pappa vill ha nya. Anledningen till att badrummet ska renoveras är följande: häromnatten när jag låg i min säng och läste hörde jag ett brak, alltså kattjäveln-har-haft-ner-julgranen-igen-brak. Nu har vi dock ingen julgran, men ni fattar. "Jävla kattjävel" mumlade jag för mig själv och skulle resa på mig för att se vad sjutton han hade haft ner. Nej, men då sörrni, då ligger han i min säng. Och efter att ha sett Paranormal activity 2, vad tror ni jag tänkte då? "SHIT! Demoner! GÖM DIG MALIN, GÖÖÖÖÖÖÖM DIG!!!" var väl ungefär det so for genom mitt huvud. Jag drog in huvudet under täcket fort som fan och sen somnade jag av ren panik. När jag vaknade och gick upp såg jag att badrumsskåpet hade ramlat ner. Eller ryckts bort av en ilsken demon. Vad kommer jag aldrig att få veta.
Så vi ska renovera badrummet. Pappa sa att det borde bli klart till helgen. Alltså kommer inte vi ha en toalett på mellanvåningen de närmsta 6 månaderna. Det ska bli spännande och se hur det går för oss tre på morgonen att tränga sig på deras toa. Det kommer verkligen bli spännande..
Nu ska jag handla upp nästa studiebidrag! Ciao.

Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen.

Jag ser alltså likadan ut. Pinsamt..

15 - Någonting jag ångrar.

Faktum är att jag inte ångrar särskilt mycket längre. Kanske att jag släppte taget om vissa jag borde klamrat mig fast vid, eller att jag gav upp när jag borde ha kämpat. Att jag öppnade mig för vissa när jag visste att det var ett dött lopp. Lite såna saker. Men jag har lärt mig så mycket av de misstag jag har gjort att jag inte ångrar dem längre. De är alla delar av det som är jag, och jag älskar mig själv så himla mycket.


Kommentarer
Postat av: towe

TACK KÄRA DU!!!! :D <333

2011-02-23 @ 10:03:14
Postat av: Linn

Grattis dååå towe! :)

2011-02-23 @ 19:51:33
Postat av: towe

man tackar så mycket!!! =D

2011-02-24 @ 07:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0