25 Februari, Fredag

15:59
Helg. Fyfan va nice. Shit asså. Asså shiiiiit, till och med. Det är epic. Okej, nu tog jag i. Lite grann. Men bara lite.
Praktiken idag gick rätt fort, fram till 2 i alla fall. Då gick min nya homie Mirella hem, och idag var hennes sista praktikdag. Synd, för hon är rolig. Efter 2 var det bingo, och det var grymt segt. En gubbe somnade till och med.
Och jag har gått och blitt kär. Igen. I en gubbe den här gången. En 80+are. Ja för fan, det är så vi gör det nuförtiden. Han är gullig, och av bilder att döma var han en riktig pudding back in the days. Han är dock gift, men det hindrar inte honom från att be om pussar, haha. Bara så vi har det klart; jag har inte pussat honom.
Ikväll ska jag träffa Totts. Vad vi ska hitt på vet jag inte, men förmodligen kolla på film och käka chips. Som vanligt, allts. Imorgon ska jag till Towe och fira henne och hennes mamma, och jag ska hinna träffa Jesper också. Späckat schema även på helgerna. Jajävlar sörru!
Nu.. ja, nu gör jag inte ett skit. Väntar på att kakan som Lina och hennes kompis bakar ska bli klar.
Haha, på tal om kakor; igår pratade jag, Pappa och Lotta om tjockisar, och jag sa nånting i stil med "men man mår ju så jävla bra när man står bredvid en riktigt tjock person". "Mmm" mumlade dom, som redan tappat intresset för samtalsämnet. Så för att liva upp diskussionen lite ställde jag mig bredvid pappa och sa "Gud, va bra jag mår nu!". Pappa skrattade inte som jag hade trott att han skulle göra. Han slog mig. Vilket var lite elakt, kan jag tycka, eftersom jag bara skämtade. Så vitt han vet.

Dag 16 - Innehållet i min väska.
Jag har väl all möjlig skit i min väska. Pennor, plåster, kondomer av nån jävla anledning (för att Linn, Rebbe och Nathalie proppade på mig typ 48 stycken och de inte fick plats i jackfickan), en almanacka, en bok, näsdukar, massa lappar med ord jag har glömt betydelsen av, lite grus och lipsyl.

Dag 17 - En person jag vill byta liv med för en dag - och varför.
Linn, för jag vill också testa på att vara moggis.

Jag och Linn the moggis. Hon är fett söt, fast hon har Downs.

Kommentarer
Postat av: Linn

Eh vet inte vad jag ska säga riktigt men tack kanske? :s :D<3

2011-02-28 @ 00:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0