3 Februari, Torsdag

08:08
Nyvaken, men har inte försovit mig. Börjar 10:10, det är pretty sweet. Hade tänkt få i mig en rejäl frulle, men än så länge har jag bara fått i mig godis, kaffe och cigg.. Kanske inte den bästa kosten, men jag behöver proteiner eftersom jag lyfte skrot igår. Jag hade tänkt ut och springa så här på morgonkvisten, men nollgradigt och regn känns inte alls som ett springväder. Men härligt, för annars hade jag behövt komma på en annan ursäkt till att inte slänga på mig löparskorna.
Igår åt förresten pappa ur min godispåse, och så åt han en stor napp, som jag bara köpt en av.
"Vad tror du att du håller på med?" frågade jag honom då.
"Vadå?" svarade han.
"Ät inte upp min stora napp!"
"Det stod mitt namn på den."
"Det gjorde det inte alls."
"Hur vet du det, jag har ju ätit upp den."
Och sen garvade han som om han just dragit ett jätteroligt skämt.


Kommentarer
Postat av: casandra

hahahahahaha asså de va lite kul ...

2011-02-04 @ 11:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0