26 Januari, Onsdag

13:20
Idag är det exakt två månader tills jag firar min artonde födelsedag. 18 bast. Inte illa. (Jo, illa illa illa!)
Jag är lite nostalgisk idag och langar bilder från gillbotiden.


Jag och Karlberg, precis innan en fight.            "Jag tror att det här är den coolaste bilen i världen"


Hampus, när han inte fick komma in till Sofie.           Jag, på väg till skolan.



Selander, Jocke och Mattias. Säger inget mer..                      Jag, toapaus på balen i nian.



Towe, jag och Maja på idrotten.                               Cassi och Caspis.


19:26
Ojojoj, vilket tufft liv jag lever. När jag kom hem orkade ingen laga mat till mig, bara det kan ju få en att vilja hänga sig. Men jag höll modet uppe och insisterade på att jag skulle få donken. Det fick jag, men blev tvingad att sluka i mig en hel meny på 5 minuter för vi skulle handla.
Och idag fick jag veta att Towe ska på arbetsintervju på måndag, och då erbjöd jag mig snällt att hon kunde få bli min sugardaddy. Hon verkade lite tveksam, men man lever på hoppet. Om man inte är cyniker.
Och nu säger Towe att hon känner sig utklassad av Lisa från Simpsons. Jag kan inte låta bli att skratta. Ha. Ha. Hahahahhahahaha. Ha.

Kommentarer
Postat av: towe

HAHAH minnen minnen minnen ploppar upp!!!!! =D

2011-01-26 @ 14:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0