31 Januari, Måndag

17:10
GAH va trött jag är. Bazinga, jag sov till 10. You never see my practical jokes coming, do you? Hehehehehehe!! Nej, nu får du serpe dej. Okej, jag är trött ändå. Fail..
Idag var jag, trumvirvel tack, i väsby c med Towe för hon skulle på arbetsintervju. Jag tänkte ta en fika så länge, men jag hann inte ens till bankomaten innan hon var klar. Jahapp, och då kom Towes padre och hämtade oss. Och han har typ samma humor som min egen padre, som när Towe påpekade att han inte blinkade eller vad sjutton det var fast han säger till henne att göra det, då sa han: "du ska göra som jag säger, inte som jag gör." Precis som min egen far brukar säga till mig. Höhö. De släppte av mig i centrum för jag skulle hämta ut ett paket (det var för övrigt min nya parfym, som 1. jag spanat på sen 2005, och 2. luktar badskum), sen tog jag en promenix hemåt. Och vad ligger i brevlådan när jag kommer hem? En lapp, avi om man vill säga så, om att mitt andra paket finns att hämta ut på Vivo. Men, istället för att springa tillbaka och hämta ut det också som en hurtig människa hade gjort, väntar jag på att pappa kommer hem så han kan skjutsa mig de 300 meterna dit. Tjockis.se, japp japp japp.
Vad har jag mer gjort för vettigt idag? Städat köket, tvättat handdukar.. gett mig själv lite manikyr. Ja, det är allt. Och jag lär inte göra någonting mer. I just love it!

21:16
Jag har en ring i näsan. Vilket jag sa till Towe, och då frågade hon varför. Jag svarade att jag tröttnat på att ha en plupp, och då sa hon, jag citerar: "Jaha! Trodde du menade att du hade tryckt upp en fingerring i näsan". Det är ganska smickrande att hon tror att jag skulle göra såna saker. Men inte jag inte, jag trycker inte upp någonting i min näsa sen pärl-incidenten. Då när jag var nära på att få åka till akuten och be dem ta ut den, och det hade varit förödmjukande. "Hej, jag är 15 år och jag har råkat pilla upp en pärla i näsan." Nej, aldrig igen.
Men åter till saken; jag hämtade ut paket numero dos, som innehöll lite piercingar. 2 av 3 är isatta. Den i örat är rätt nice, men ringen i näsan.. hur kommer det sig att alla passar i det utom jag? Kanske beror det på att jag är osminkad och har två inbakade flätor som får mig att se ut som en 12-åring som piercat sig utan att mamsen vet om det och som är på väg till balett-träningen, men kanske inte. Jag hoppas att det gör det. Det återstår att se.
Nu ska jag kolla på two and a half men, och sen är det bedtime. Typ.

Kommentarer
Postat av: Susanna

1. jag hoppas att balettdansösen dyker upp i skolan imrogon?

2. Du är i väsby c utan att ringa mig.

Dummis.

2011-01-31 @ 22:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0