21 Juli, Torsdag

23:03
Torsdag vareja! Helt okej jobbig dag. Gick upp runt 7-snåret (kvart i 9) och käkade frulle, satte på fejset och drog till tåget. Mötte Jempa och Nicole, åkte till Karlan där Jenny av någon jävla anledning slängde ner sin plånbok + telefon på spåret. 3 minuter tills tåget skulle komma, behöver jag säga att hon var lätt (tungt) hysterisk? Probably inte, va. Hon hoppade i alla fall ner och hämtade den och var uppe på 2 röda igen. Rätt kul. Hysteriskt kul, faktiskt. Utan tvekan kommer jag komma på mig själv med att garva åt det många gånger framöver.
Sen gick människan vilse, trots att hon hade gps. Smart bruuuud. Vi kom i alla fall fram i tid till Stuck, där Jenny skulle gadda sig, men han som skulle göra det var däremot inte där. Kul jul. Han kom till sist, och sen spenderade vi 2 timmar där. Mycket smsande blev det. Lurade Linn lite att det var jag som gaddade mig, men hurvida hon trodde mig eller inte har jag ingen aning om.
Efter gick vi i lite affärer, hittade en jättefin tröja men helt plötsligt är medium trehundra storlekar för stort för mig, och den fanns inte i small, så det var bara att gilla läget (gillalalalala läget!). Åt lite, sen åkte vi hem.
Nu tvättar jag mina äckelpäckel-kläder, och ska väl snart slå på ett avsnitt av Grey's. Kanske kapa naglarna en bit till, för jag kan verkligen inte skriva på datorn. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0