27 Juli, Onsdag

09:28
Ja, ni såg rätt. Jag är uppe innan 12. Innan 11, OCH innan 10. Impade? Jag också. Just nu sitter jag och käkar frulle, ska kolla om Lina är vaken snart. Sen hoppar vi in i Towes bil och drar till Stinsen.
I måndags åkte jag till Jesper, vi kollade i vanlig ordning på Criminal minds och Sex education (som är mitt nya favoritprogram). Synd att det var sista avsnittet bara.. Men det är luuungan, baby.
Sov där, vaknade runt typ 2 och då käkade vi frulle. Hans kompis kom instampande och ville ha vatten, sen drog han.
Efter ett tag kom Totts och hämtade mig, så åkte vi till Stinsen och jag köpte ett par jeans med lite push-up effekt. Towe sa till och med att det såg ut som att jag hade tränat. En fin komplimang, tycker jag. Och slutsatsen av det är alltså att man inte behöver träna, man behöver bara hitta rätt jeans! Towe hittade dessutom ett par jeans som var för LÅNGA för henne, hennes min när hon såg det var rätt oslagbar. Som ett barn på julafton, haha!
Efter Stinsen hämtade vi upp Lina, hon bor med mig ett par dagar och då var vi tvungna att handla. Så Towe skjutsade oss till Coop, och så gick vi runt där ett tag. Bestämde oss för att göra bruschettas till middag, så vi handlade grejer till det. Och champinjoner köpte vi! Lite för mycket, tyckte Lina, lite för lite tyckte jag.
Vi träffade grannen på cooop också, och så var skjutsen hem fixad. Det var skönt eftersom vi hade köpt rätt mycket flytande grejer. Ett par liter läsk, juice, mjölk, sköljmedel..
På kvällen gosade vi in oss i soffan och kollade på Grey's. Och det allra bästa på hela kvällen var att Lina städade efter sig! Och inte bara efter sig själv, utan efter mig. Jag hann inte ens sträcka mig efter disktrasan förrän hon hade tagit den. Och hon är svinduktig på att laga mat. Jag tror att jag ska ha henne oftare..
Nej, nu ska jag rööka och sen är det dags att kämpa med den lilla plattången, eftersom jag glömde min vanliga hos Jesper. Mööörsigt!

Kommentarer
Postat av: maja

Haha wow vad var det för jeans? Dem vill jag också ha :D

2011-07-27 @ 19:46:49
Postat av: casandra

sitter och kollar på lite lägenheter och stötte på denna; http://pics1.objektdata.se/cache/21411/SFD3515E3859B0240029562618E2653B2B7_800x800.jpg



ja, det är alltså så planlösningen på en tolva ser ut ='D 62 millar .. stötte på en fjorta också! helt gaaaalet

2011-07-28 @ 02:38:02
Postat av: Anonym

funkar inte -.-



men här; http://net.sfd.se/webpack/wpBildLista/Default.aspx?firmanr=21411&objgid=OBJ21411_1121494073

2011-07-28 @ 02:39:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0