4 Juni, Lördag

18:50
Idag har jag inte gjort ett skit förutom att lapa sol ute på altanen. Inget fel med det alls! Kroppen några nyanser mörkare, håret några nyanser ljusare. Det är vad jag vill tro, i alla fall.
En sak, som är lite lustigt, är att jag efter 18 år i livet har märkt att jag har fräknar. Efter 18 år. Pappa kanske har rätt när han säger att jag är ouppmärksam.. Jag tycker i alla fall att det klär mig! Och som det ser ut nu är mina ben brunare än pappas, och att kunna säga det är stort. Alltså STORT. Han blir en afrikan redan i februari, men nu har jag äntligen klått honom. Det är niiiize.
I torsdags drog jag till Jesper, no surprise there liksom. Sov där, åkte hem runt 19 igår. Gick hem till Towe, städade hennes kök för tydligen vet inte hon hur man städar när mamma och pappa är borta. Det var dock rätt mycket jobb, så jag la av efter att ha plockat in och ur diskmaskinen, slängt ett x antal tomma yoghurtförpackningar som låg och skräpade, slängt en halväten macka och.. ja, en massa bananskal. Sen gick jag hem, för hon låg bara i soffan och åt godis, och jag ville hinna hem innan det blev mörkt eftersom vi slökollat på Scary movie.
Annars då, Indien hungerstrejkar. Nån mer än jag som tycker att det är jätteroligt, eftersom de knappt har någon mat där? De lever på typ 3 riskorn om dagen, och bah "nej, nu jävlar ska jag inte ha dem heller!". Eller är det kanske Kina? Äh, jag vet inte och helt ärligt bryr jag mig inte heller.
Efter maten ska jag fiska. Kul, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0