12 Mars, Lördag

13:35
Vaknade av mig själv imorse och kände mig rätt utvilad. Trodde att klockan skulle vara runt 12, kollade på klockan och såg att den bara var 9. "Helvete heller" mumlade jag och somnade om. Vaknade ungefär en gång i kvarten, kollade på klockan och tvingade mig sen att somna om. Runt 11 fick jag ett sms från Jesper och efter att ha svarat på det orkade jag inte ens försöka somna om. Så jag gick upp och satte mig framför datorn med varm o'boy, och någon timme senare smetade jag på en choklasmask i ansiktet (som både luktade och smakade choklad!). Som jag sa till Linn, jag såg ut som en brun hulk. Ganska charmigt, om jag får säga det själv. När pappa och Lotta kom hem från bäverjakten eller farmor, eller var de nu sa att de hade varit, tyckte de att det var jätteroligt att säga "det är något annorlunda med dig idag, Malin. Jajuste, du har inte sminkat dig!". Jag tyckte däremot inte att det var särkilt underhållande.
Igår däremot, då hade jag och Towe rätt kul. Vi kollade på Äntligen Fredag och sen kollade vi klart på Grease. Efter det var vi så pass uttråkade att vi busringde till folk och sa något i stil med "hej, jag kommer från expressen och vi gör ett repotage om öhh.. unga... människor... i samhället.. vi kallar stockholm. Vad gör du på fritiden?".
Hmhmhm, nu har jag väl ungefär precis kommit ut från duschen, ska väl sätta på mig kläder nån gång inom de närmsta timmarna. Ikväll ska jag och Jesper gå och se The Fighter. Trevligt värre.

Kommentarer
Postat av: Linn

Ofta du smakade på den där choklad saken:) hahah

2011-03-13 @ 21:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0