11 Maj, Onsdag

09:31
Sitter i skolan. Själv. Undrar lite över var alla andra är. Kan inte ens hitta min mentor. Frågan är om det har skett ett litet schemabyte som jag inte vet om? Mycket möjligt.

09:38
Sitter fortfarande själv. Börjar faktiskt bli lite orolig. Var fan är alla?

09:40
Jaha, nu förstår jag. Vi har friluftsdag. Happ, bara att åka hem igen. Fail.se eller vad?

11:51
Hemma igen, och har hunnit med lite skit jag har tänkt att hinna med rätt länge nu. Ska snart ut och pressa. Förresten har jag typ redan blivit brun (läs röd). Jag har lyckats bränna armarna. Känns bra, speciellt med tanke på att det inte är huden jag har bränt, utan ärren. Sommaren som den ska vara, jappjappjapp! Ikväll ska jag nog försöka ta reda på hur mycket det kostar med laser.
Åh juste, gissa vad? Lina snodde med mitt munvatten hem till mamma i söndags, och igår pratade jag med henne om det och sa att hon skulle köpa ett nytt. Vet ni vad hon inte sa till mig då? Att hon hade snott mina zinktabletter också. Som jag betalat för själv, och som jag behöver eftersom jag också piercat tungan. Jag skulle faktiskt, helt ärligt, kunna klappa till'na så hårt att klockorna stanna. Seriöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0