16 Maj, Måndag

11:05
Fyfan vilken helvetesdag jag har haft! FAN! Jag önskar att jag bara stannat hemma istället för att bli torterad i det här helveteshålet.
Lotta verkar bedriva nån form av hatkampanj mot mig och skiter i att koka kaffe så att jag också kan få när det hade räckt att göra 4 koppar istället för 3, men så att jag inte kunde göra 3 efter för att det inte fanns tillräckligt med kaffe hemma. Och som om inte det vore nog för att man ska börja göra upp planer som involverar ett badkar och en hårfön, så har jag mens också. Och, som om inte det heller vore nog så sprängde jag ett smörpaket i håret på lunchen. I matsalen. Fyfan. Nu vill jag bara dö.

11:11
Mitt liv är så sorgligt att jag tänker lyssna på Tokio hotel nu. FÖRSTÅR NI HUR ILLA DET ÄR?!

11:24
JAG SKA LYSSNA PÅ TOKIO HOTEL PÅ TYSKA!!!!

12:33
Ja, och nu fick jag reda på att jag ligger jävligt risigt till i engelskan. FML.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0