6 Maj, Fredag

12:47
FREEEEEEDAAAAAAG! Så jävla underbart. Har varit lite cranky hela veckan, känns som att det börjar släppa nu. I just love it! Solen skiner, nationella i engelska är klart (även om det gick åt heeeeeeeeeelvete), liv-och död-uppgiften är inskickad, treorna har mösspåtagning och Linn sitter bredvid mig och pumpar Ebba Grön. Träffa Jesper imorgon. Life is good. En lektion kvar. Tror fan jag ska belöna mig med en stor stark när jag kommer hem. Det är jag värd.
HARE GÖTT NU I HELGEN!

21:24
Sitter jag seriöst och kollar på Aktuellt på svtplay en fredagskväll? Ja, tyvärr gör jag ju det. Och vad gjorde jag innan det? Städade och diskuterade invandringpolitik med grannarna. Okej, det sistnämnda gjorde jag inte. Men jag hade lika gärna kunnat göra det. Mein gutt! Jag är äldre än jag kan hantera.

21:26
Imorgon ska det bli 17 grader. Sweet. Och "nysvenskar" flyttar tillbaka till Afrika för att starta företag. Nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0