8 Maj, Söndag

22:00
Söndag kväll.. Ingen söndagsångest för min del, för alla i min grupp bangar på FN-rollspelet imorgon och det finns inte en chans i helvetet att jag åker dit ensam. Nejnejnej. Skönt, då kan jag få lite gjort imorgon. Åka till banken kanske. Köpa nya brallor. Fixa andra nödvändligheter. Men jag vet ju själv att jag inte kommer göra ett smack. Skönt.
Helgen har varit rätt.. öh, jag har inget ord för det just nu. Det har varit allt från panik och total lycka inblandat.
I fredags hände det lite skit hemma, så jag drog till mamma för att upptäcka att hon inte var hemma. Ringde henne, och det visade sig att hon inte ens var i stockholm. Skit, tänktetjag, men så kom Pia över och vi snackade lite. Sen kom Jennys kompis Cili, och sen kom Jenny. Vi drog på Eclipse och myste lite.
Igår åkte jag, Lina, Becca, Pappa och Lotta till stan för Lina skulle pierca tungan och tja.. vi andra ville väl mest bara se henne gråta. Vilket hon nästan gjorde. Det var kul, vi besökte Palmes grav. Och pappa trampade i hundskit. Och på tåget hem gick Jesper på, ergo han träffade min padre. Kul. På kvällen drog jag och Jeppe (hahahhahha) på bio. Vi såg Thor, gryy-hyyym film. Vilket var lite synd, för sög den hade Jesper sagt att jag fick tvinga honom att kolla på alla Twilight-filmer på rad. Och det, mina vänner, hade varit trés amusant.
I alla fall, efter bion åkte vi hem till mig och myste, kollade på bilder på The wolf pack osv. (Fan ta dig, Becca!) Sen slaggade vi, vaknade runt 10. Käkade frulle, kollade videos på tuben. Gick till ån och kollade när pappa och Lotta fiskade. Kul skit. Åt glass. Sen åkte Jesper hem för han kände av kissekatten.
Och sen dess har jag bara chillat, noppat brynen, spökat ur mig själv i "formella kläder". Brallorna gav mig den största cameltoen världen någonsin skådat, men visst. Formellt var ordet.
Läste för övrigt Becca och Jennies blogg, kneppizar.blogg.se, och jag tänker helt enkelt citera Becca lite:

Idag har jag haft många uppleverser påväg till odenplan! Jag besökte olof palmes grav, många blommor på den osv. Jag gick in i min första myrornas butik, det luktade snusk där. Jag gick tre tunnelbanestationer, skoj men jobbigt. Såg massor av lame:a barn som var på justin bieber träff, dom hade skrivit justinbieber, 7 maj på plattan på sina tröjor. L A M E . Lelle klev i bajs. Jag träffade Malins pojkvän, som var snygg btw. Bra jobbat malin, wihoo.

Kuligt. Nu har min tunga fått nån flip och svullnat, så jag ska käka lite och sen ska jag sova. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0