skolfoto idag

BRÖÖÖÖL, det var skolfoto idag och jag blev verkligen hur ful som helst, jag känner det på mig. Håret ville inte ligga som jag ville, och till råga på allt hade jag världens jävla finne i pannan, och jag verkligen dör om den syns. Hade till råga på allt foundation, som jag inte har haft i hela ansiktet på säkert ett halvår. Och imorrn är det spex, och jag har ingen aning om vafan jag ska vara! Hade tänkt vara Karlsson på taket, men jag vet inte vart man hittar hängselbyxor såhär års. Och proppelrerhattar finns bara på buttrix, så vitt jag vet, så jag är körd.

Hahaha, och OM jag vägde mig idag bara för att se hur jävla mycket jag egentligen väger så jag skulle känna mig peppad till att träna, men med jeans vägde jag fan 2 kg mindre än jag gjorde sist jag vägde mig naken. Ibland har man bra flyt asså.
Men nu tänker jag allt äta upp mig, mutade lillasyster att cykla ner till vivo och köpa tacokrydda i utbyte mot att hon får ha tvn hela helgen. Så istället för blodpudding tänker jag proppa i mig tacos såhär på en torsdag, hihi.


Kommentarer
Postat av: ch

hahaha fattade du nåt :D?

2008-08-28 @ 21:16:28
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0