lätt irriterad

Ibland undrar jag vad det är för fel på min lillasyster. När jag var i hennes ålder tvättade jag mina egna kläder, men hon kan inte ens plocka undan sin jävla tallrik, eller glas, eller torka upp när hon spiller nånting. Jag blir bara mer och mer övertygad om att hon är världens cyklop.

Gick för övrigt upp typ tjugo i 11 idag, lite senare än jag hade tänkt. Men jag gjorde i alla fall iordning mig bara för att se hur lång tid det tog, och det tog lite under 2 timmar. Men jag var å andra sidan väldigt seg, och tvättade lite kläder och hängde upp dom, och spillde dessutom ut sköljmedel över hela tvättstugegolvet, såå .. det tar väl kanske inte riktigt så lång tid imorrn, men för säkerhets skull ska jag ändå gå upp halv 7.

Märkte just att jag skriver om exakt samma saker varenda jävla dag, men det får vara så. Ska fixa designen snart också, så fort jag har ork nog.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0