hej sjukling

FUCK va ont jag har i halsen! Trots att jag knarkat sönder halstabletter hela dan, men dom hjälper bara typ en halvtimme, sen är det lika jävligt igen. Jag har blivit fet jävla hes också, men det vore försig rätt trevligt om det inte vore för att det gör så jävla ont! Och nu har jag blivit täppt i näsan också, och bah ont i öronen. Men halsen är ändå värst. Och det är ju värsta laxeringsmedel i halstabletter också, så man är ju inte så rolig i kistan nu om man säger så .. hahah.

Skolan har verkligen börjat bli jobbig nu, igår var det ändå liksom ah hej, skola, men idag var det outhärdligt. Höll verkligen på att somna på varenda lektion, speciellt på spanskan.
Och Kalle och Ted har fått för sig att jag och Jocke är på g, lite roligt faktiskt men jag orkar inte ens skratta för jag är så jävla trött. Och det regnar som fan nu, märker jag, så egentligen känner jag för att gå ut, men jag orkar inte. Eller jo, kanske, om en stund. Men pappa borde komma hem snart, och då ska vi iväg till stinsen för jag ska köpa nya mjukisbyxor, helt röda är dom. HIttade dom igår när jag var där med Sofie och Cassi, men hade inte tillräckligt med pengar, för jag köpte en body á la Madonna-style och en stor, gul tjocktröja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men åååh vadå på g ni älskar varandra liksom å bah sööööööta. inget 'på g' ni bara är allmänt tyå tillsammans liksom :D <3<3<3<3<3

2008-08-21 @ 17:58:44
Postat av: Anonym

/ hejcassi.blogg.se

2008-08-21 @ 17:58:55
Postat av: ch

yes de får han får han e älskvärd men gah va ja hatar honom :O

2008-08-21 @ 19:18:40
URL: http://hejcassi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0