the voice

The Voice igår då. Skiiiitmycket folk, men rätt trevligt ändå. Fast jo, det var kanske lite mycket icke-svenskar, om man säger så.
Vi gick typ in i hela folkmassan en timme innan det började, men det var så jävla trångt och jag kände verkligen att jag var på väg att få värsta panikattacken, så jag och Cassi gick ut. Men vi tappade ju sjäälvklart bort varandra, och ingen av oss hade pengar på mobilen. Och så var det ju sådär jättesmart att vi inte hade bestämt nån mötesplats ifall vi nu skulle komma ifrån varandra. Men vi hittade varande igen, det vill säga att hon hittade mig.
Ja, och vi såg två små söta lesbiskor, som jag trodde var en kille och en tjej. Tyckte dessutom att "killen" var lite söt, så det var lite pinsamt sen när jag märkte att han hade tuttar.
Men det var väldigt mysigt, bortsett från all turksvett. Och toaletterna, men dom gick man ju inte på mer än en gång, så ..
Vi träffade Ted också! Lika söt som vanligt, men lång. Kändes lite ovant att behöva kolla upp när man pratade med honom, haha. 

Var på Stinsen idag med pappi också, fick min kofta jag ville ha. Och det är det enda aktiva jag har gjort på hela dagen. Jag är verkligen apatrött idag, ska faktiskt sova snart, för ovanlighetens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0