den som dör får se

Jag fick en ångestattack idag. Jag grät, för första gången på månader. Jag önskar att jag fick gråta mer. Just nu är det som att ångesten har tagit över mitt liv, som om jag dansar med demonerna men inte kan stegen. Jag klarar ingenting, och det ger mig ångest. Och när ångesten tränger på måste jag göra saker jag varken vill eller borde. Fan, vad jag önskar att jag inte behövde dom. Rakbladen. Jag försöker verkligen, det gör jag. Men dom har för stort övertag på mig, ett hårt jävla nackgrepp och jag kan inte komma loss. Förlåt alla. Förlåt mamma, förlåt pappa. Förlåt Cassi, förlåt förlåt.

Sug min kuk, världen.

Kommentarer
Postat av: casandra

<3

2009-03-28 @ 14:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0